søndag den 10. februar 2013

Travl weekend

Puha hvor er det dejligt bare at kunne trække vejret igen :) Der har bare været så meget hele weekenden. 
Fredag aften 
holdt vi fødselsdag for den mindstes klasse, 20 dejlige skønne 13 årige. Men hold da op hvor var jeg træt da jeg gik i seng :D Der er jo en masse forberedelse til sådan en aften, det ved alle os mødre jo godt hvordan det er ;-) 
Lørdag formiddag 
skulle jeg lige have styr på nogle sange til søndagens fastelavns-gudstjeneste. Og om eftermiddagen kørte jeg til Silkeborg, sammen med en veninde, til noget sommerlejr forberedelse, sammen med nogle fantastiske mennesker. Vi kørte hjemmefra kl. 13.00 og var først hjemme igen 21.30. Og så skulle jeg lige nå at slå benene op, inden jeg så dyner :) 
I dag 
stod jeg tidlig op, for at være klar til fastelavns-gudstjenesten, hvor jeg stod for at spille til de her sange. Og nu er vi endelig hjemme og NU er der tid til at slappe af :) 

En travl, men god weekend :)

Nå ja!!! Jeg skal da vel lige nå over til købmanden og købe en masse slik, til alle de dejlige udklædte børn, som forhåbentlig kommer forbi min dør i morgen. Det er sååå hyggeligt synes jeg :)

God fastelavns søndag til jer alle derude :)

Så kan vi øve os lidt på den, så vi kan synge med i morgen ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar