onsdag den 13. februar 2013

K - L - M.....

Ja....jeg er altså lidt bagud med bogstavelegen...tihi... Så i får bare de sidste tre dages ;-)

K - som krus :)

Jeg har mine helt egne krus, som jeg kalder mine "Mor"-krus, og det er MINE :D ;-) Jeg tror de andre i huset synes jeg er lidt underlig, men det er bare mine og sådan er det :) Jeg har fået dem fra mine børn. Den lyserøde fik jeg til min 40 års fødselsdag for to år siden (ups! det siger vist lidt om min alder ;-) Og den anden fik jeg for 4-5 år siden af min søn i julegave :)



L - som løbesko!!!!!

Jeg har en ambition, at jeg kommer ud at løbe snart.  Og skal også nok komme i gang med det!!! Jeg venter bare på lidt bedre vejr, du ved, Lyset ;-) 



M - MUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi har en åndsvag mus, som render rundt i vores hus og hygger sig gevaldigt. Vi har sat diverse fælder op rundt omkring, men tror i den bider på? NEJ!!!! Og jeg er ved at få spat af det!!!  En meget tidlig morgen stod jeg op for at gå på toilet, og jeg åbnede døren ud til gangen, og Wupti!! der løb musen lige foran mig. Jeg skreg, så jeg vækkede min mand. Nøj den var stor :D Lidt grineren når man tænker på det :D Spændende om vi når at fange den inden foråret kommer, og den smutter ud på marken igen :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar