søndag den 27. januar 2013

Stadig ny :)



Jeg går stadigvæk og bakser med denne blog. Jeg synes det har været svært at finde frem til den skabelon jeg vil bruge. Også er jeg stadigvæk ved at finde ud af, i det hele taget, at finde på bloggen. Nu tror jeg den er der. Og jeg har det nu meget sjovt med det :)

Der har været, og er stadig, mange spørgsmål, som har dukket op undervejs: Er jeg nu også god nok til at have en blog? Hvorfor vil jeg have en blog? Hvad er formålet med min blog, og med at blogge i det hele taget? Hvordan lægger jeg indlæg ind, og hvad skal de indeholde? Osv. osv....
Jeg kunne forestille mig, at mange af jer også har stillet jerselv nogle spørgsmål, da i gik i gang med at lave jeres egen blog. 

Det ville være herligt, hvis i ville lægge en kommentar om, hvordan det var for jer at begynde at blogge :)

Tusind tak 
og en rigtig god mandag til jer :)



4 kommentarer:

  1. Hej

    Jeg synes, du har en rigtig fin blog. Jeg kunne faktisk godt tænke mig at følge med i, hvad du skriver, men du har ikke det på, så man kan melde sig som fast læser. Det kunne være godt, hvis du satte det på.

    Jeg kan se, at du fletter nogle fine punge/tasker. Jeg har også selv flettet noget, og du er meget velkommen til at kigge forbi min blog og se, hvad jeg har lavet. I øjeblikket er det dog patchwork, jeg bruger mest tid på.

    Kh Birgitte / elegantelefant.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Birgitte.
    Jamen tak :) Det er dejligt med noget positiv feedback.
    Hvordan laver jeg det så at andre kan melde sig som fast læser? Jeg prøver stadigvæk at finde rundt ;-)
    Synes nu jeg har godt fat i det nu, men der er nogen ting jeg ikke helt har styr på endnu :D
    Men det kommer jo hen ad vejen.
    Jeg går straks ind og ser dine kreationer.
    Kh Jensia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jensia

      Du skal gå ind på blogger - indstillinger - layout - tilføj en gadget - vælg Flere gadgets - Der er den, der hedder Faste læsere. Hvis du bare går ind på tilføj en gadget, kan du vælge Google+ læsere. Før stod den "almindelige" Faste læsere der, men de har åbenbart lavet det om. Håber du får den fundet.

      Jeg vil gerne lige give dig et par råd mht. din blog, har du en e-mail adresse, jeg kan skrive til?

      Kh Birgitte

      Slet
    2. Hej Birgitte
      Tak for det. Jeg vil prøve om jeg kan finde ud af det.
      Min mail er: jensia.christensen@gmail.com
      kh Jensia

      Slet