søndag den 27. januar 2013

Malerier :)



Når jeg maler, går jeg bare i gang, og så ser jeg hvad det bliver til. Jeg har ikke malet så meget på det sidste, men vil gerne snart til det igen. Jeg nyder det virkelig når jeg er i gang. Det er ligesom at hele verden omkring mig forsvinder, og jeg er inde i min egen lille verden. 
Her er noget af det, jeg har lavet :)

Smid meget gerne en kommentar ;-)





De her tre lavede jeg i november sidste år, og er de nyeste jeg har lavet :)





De her to med husene er faktisk nogle af de første, jeg lavede :)
og siden har det udviklet sig.





Lidt anderledes her, hvor jeg har brugt forskellig skrift, som jeg har klippet ud af aviser, som så blev til en masse højhuse, blandet ind i hinanden, som i en stor by med masser af aktivitet :)



Nr. 1

Nr. 2

Det her siger næsten sig selv. Nr.1 blev pludselig til nr.2 :)
Og det her var så resultatet. Det er et meget personligt billede. Det kan selvfølgelig fortolkes på flere måder, som billeder nu engang kan, men for mig betyder det, at selv om der lurer farer i baggrunden/mørket, så er jeg tryg, fordi jeg bliver passet på :)
Så derfor pynter den i min stue, og kommer aldrig derfra ;-)




Den her hænger så flot hos en god veninde




De næste tre, har en veninde købt til hendes søster i 50 års fødselsdagsgave, og nu hænger de i hendes stue :)







Hænger hos min bror og svigerinde :)









Det her billede lavede jeg specielt til vores stue. Den hænger over vores sofa, men jeg er ikke helt overbevist om, at den er færdig, så jeg venter og ser hvordan den bliver :) 













Ingen kommentarer:

Send en kommentar