onsdag den 23. januar 2013

Mit smukke hjemland




Jeg er født og vokset op på Færøerne. Og som barn satte jeg ikke pris på at være færing, men jo ældre jeg blev, jo mere har jeg lært at sætte pris på det. I dag kan jeg kun sige, at jeg er ret stolt af at være vokset op i disse smukke omgivelser.
Se de her flotte billeder, og bedøm selv :)

De her billeder er taget i 2007, da vi var på tur med hele familien <3




Kollefjord
Det her er udsigten jeg havde hver dag i min barndom


Kollefjord, den gade jeg voksede op
De flotte gule blomster var alle vegne





2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder - jeg er født på Færøerne, men flyttede til danmark, da jeg var 4. Elsker at besøge familien deroppe og billederne gav mig lyst til endnu en tur :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Aslaug
      Det lyder spændende. Synes helt sikkert du skulle gøre det. Jeg kommer der ikke så tit, da det meste af min familie bor her, og at det er lidt dyrt at rejse derop. Men det er nu det værd, når man så gør det :)

      Slet