lørdag den 31. august 2013

I morgen skriver vi 1. september, ergo er det her den sidste dag af sommeren. I dag synes jeg også jeg fik lidt fornemmelsen af en lille smule efterår i luften. Lidt køligere var det i vejret. Jeg går dog stadigvæk rundt i shorts og bare tær. Det med de bare tær fortsætter helst så længe som muligt ;-) Jeg ELSKER bare tær :)


Der følger nu også noget godt med sig, når aftenerne begynder at blive mørke igen. STEARINLYS!! :) Det er så hyggeligt med stearinlys, og jeg er så småt begyndt at finde dem frem fra gemmeren, og sætte dem i stager. Har allerede brændt de første af ;-) 

Og så kommer der for alvor gang i strikketøjet igen. De mørke aftener giver virkelig lyst til at sidde med det :) Jeg har gang i flere ting på en gang hvilket ikke er noget nyt :D Har fundet alle garnrester frem, og er kommet i gang med at lave runde puder igen, ligesom den, der er på billedet. Det er faktisk rigtig sjovt at se hvordan de bliver.




Jeg var så heldig, at min mor havde fået foræret en masse lækkert færøsk garn af hendes kusine, som jeg så måtte få noget af ;-) Lucky me :D 
Her er jeg i gang med en vest til min mands søde lille niece :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar