torsdag den 21. marts 2013

Ny bog, mere inspiration :)

Var lige en tur i Netto forleden dag, og købte denne skønne bog. Der er så mange lækre opskrifter i, og jeg bliver så utrolig inspireret. 
Okay! okay!..jeg ved godt, at jeg har andre projekter i gang, som godt kan tåle at blive gjort færdige først ;-) 
men det skader ikke med inspiration til fremtidige idéer :D


Der er specielt denne Babuscka, jeg faldt for. Jeg har ledt efter opskrift på sådan en, så da jeg så den, var jeg jo nødt til at eje den ;-) 
..det kan i da godt forstå ik'?


...der er jo så osse de her ting....
...hmm...where to start?.....






5 kommentarer:

  1. Der var vist ingen vej udenom, selvfølgelig måtte bogen med hjem

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det fin, Babushka :o)
    Er det bare en figur/bamse, og er det hæklet?
    Armbåndende, er de også hæklede? Hvor er de fine :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Babushkaen er strikket og armbåndene er hæklede ;-)

      Slet
  3. Rigtig god fornøjelse! : )

    SvarSlet