fredag den 29. marts 2013

Lidt hverdags ting

I går var vi til børnefødselsdag i familien, og da jeg manglede noget pænt indpakningspapir til gaven, måtte jeg ty til noget brunt papir jeg havde liggende. For at gøre det lidt mere interessant, lavede jeg en hurtig løsning, med lyserødt bånd, og to søde små hjerter. Det er vel ikke så svært at gætte på at fødselaren var en pige? ;-)



Om aftenen skulle vi videre i byen et andet sted 
Jeg var ikke helt på toppen, har ligget med snot og hoste i nogle dage, og var også frisk nok til børnefødselsdag, men så slap energien også op, og blev derfor hjemme, men jeg bliver aldrig nogensinde så syg, at jeg ikke kan spise noget hmmmm
så jeg måtte i køleskabet og bikse noget nem mad sammen.
Nu er jeg heldigvis ikke så kræsen, 
og resultatet blev en skålfuld, sammensurium af, grovhakket svitset løg, lidt koncentreret tomatpure, hvidløg, lidt piskefløde yum og nogle i forvejen kogte gulerødder og kartofler. 
Og jeg må sige, at det blev rigtig lækkert :p



...og når jeg nu lige pludselig havde hele aftenen for mig selv,
kunne jeg lisså godt hygge mig lidt ekstra.




2 kommentarer: