mandag den 11. marts 2013

Gode gamle sager

Lidt gamle sager.
Til noget af det, er der knyttet minder.

En gammel rok, som min mand fik hos en gammel kollega, for at hente det.
De grønne flasker har han fundet i et hus, der skulle rives ned.






Stellet er fra min mands farmor og farfar. Potten er jeg ikke sikker på. 




 Bornholmeruret hang hjemme hos min mand farmor og farfar




De gamle rammer er fundet på et eller andet loppemarked. 
Mine forældre for 50 år siden, og det yndige par nederst kan snart fejre 20 års bryllupsdag. Som tiden dog går :)



 Min farmors gamle salmebog. Derfra navnet Jensia :) 





Et gammelt klaver, som vi fik for at hente. 
Klaveret tilhørte forældrene til nogen af mine forældres venner.



En gammel legetøjs bil. Vi fandt den i mine sviger forældres kolonihavehus.
Så den har min mand leget med som barn. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar