tirsdag den 26. februar 2013

Lidt selvforkælelse skal der til

Jeg havde 1½ time, som jeg skulle have til at gå, 
hvor jeg ikke ville køre hjem, 
da jeg bor udenfor byen, 
og det ville være spild af diesel og tid. 
Hvad skulle jeg så få tiden til at gå med? 
Ja, jeg var jo lige ved gågaden, 
så....det var da fristende at gå en tur og kigge i butikker ;-) Kun kigge....hmmm....
det blev nu til lidt mere. 
Jeg var lige en tur i Only, 
hvor jeg købte en sød og enkel sweater. 
Bagefter var jeg i Vero Moda, 
hvor jeg faldt over denne fine denim vest, 
til kun 180,- kr. 
Den måtte jeg bare eje :) 
Så jeg kom hjem med to nye stykker tøj, 
og jeg har det 

SKØØØØNT :) :) :)

Der må også godt falde lidt af på moren, 
når hun nu skal være alene hjemme i 9 dage, 
mens resten af familien 
får sig en oplevelse udenlands ;-) 




Bagefter, 
inden jeg skulle ud til min veninde, 
satte jeg mig lige ind i centerets cafe, 
og købte mig en kop kaffe 
og en chokolade snitte <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar