søndag den 3. februar 2013

Bogstavet A - B - C

Andreas, bamser og Cold out there :)

Ja, jeg er også hoppet på Liv's februar-alfabet leg. Lidt sent men jeg når det nu alligevel ;-)
Liv's blog: http://pladstilverden.blogspot.dk/

1. februar:
- for Andreas. Min førstefødte. Andreas er 18 år, har lige fået kørekort. Andreas har boet hjemmefra i 1½ år nu. Vi ser ikke så meget til ham, nu hvor studierne og vennerne tager meget af hans tid. Tak og lov for, at han har venner, og passer sin skole. Det der med forældrene, det kommer vel igen ;-)

2. februar:
B - for bamser :) Jeg har lige fået mine piger til at rydde ud i deres MAAANGE bamser :D De har selvfølgelig gemt flere, som betyder noget for dem. 

3. februar:
C - for cold out there. Så sner det igen. Og det går pludselig stærk. Alting er helt dækket med sne. Jeg elsker sne, og kan ikke få nok af den. Min pige er også ude og kælke med veninderne :)
Dejligt at vi har vores brændeovn til at lune indenfor ;-)

God søndag derude :)

1 kommentar:

  1. Fedt at du vil være med :o) og det er først for sent til marts ;o)
    - jeg smider dig på blogroll-listen på min blog, så du kan se de andre deltageres indlæg også. Fedt med sådanne et ABC-indlæg! Kh. Liv

    SvarSlet