mandag den 4. februar 2013

D - D - D - D..........................


Hvad kan jeg sige om D?....

D - som drøntræt?..måske... 
Min datter, Maria, den yngste af vores tre børn, har 13 års fødselsdag i morgen, så jeg har gået og gjort klar til at overraske hende med en god morgenmad. Da hun nu er alene hjemme med sin mor (hendes far arbejder på Sjælland, og hendes storebror er flyttet hjemmefra, og storesøster bor på Færøerne i et år), skal der gøres lidt ekstra ud af morgenen for hende. Jeg har gjort klar til smoothie, boller m. nutella, cacaomælk mm. Og så har jeg pyntet med flag og lys osv. Det ser rigtig hyggeligt ud. Tror hun bliver rigtig glad for det. Ja, og selvfølgelig også gaver :)





D - som dyne :)
Jeg ser dyner nu og vil derfor gå i seng og være klar til at synge for min skønne skønne datter :) 



2 kommentarer:

  1. Nå hvor fint. Ønsker jeg 2 en rigtig hyggelig fødselsdagsmorgen sammen - og tillykke med hende! : )

    SvarSlet
  2. Tak liv. Det var også rigtig hyggeligt :)

    SvarSlet