søndag den 27. januar 2013

Mine puder :)


Når jeg sidder i sofaen enten og ser tv eller drikker en kop kaffe, sidder jeg næsten altid med strikkepindene. Og der kommer der meget sjovt ud af. Jeg bruger ikke ret tit mønster. Jeg lader fantasien få lov til at bestemme, og så ser jeg hvad det bliver til. I det her tilfælde er det blevet til flere sjove puder, med mange farver og mønstre. Farverne er som regel placeret tilfældigt. 



Mønstret til denne pude fandt jeg i Hendes Verden. Linket finder i her: http://www.hendesverden.dk/handarbejde/strik/Strikkede-puder-til-din-bolig/

Mønstret hertil har jeg fundet forskellige steder. Der er en blanding af færøsk mønster, mm.


Uglemønstret har jeg tegnet af efter en trøje. 


Og nu ligger de og pynter i min sofa :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar