onsdag den 23. januar 2013

Min færøske trøje

I julegave fik jeg denne færøske trøje af min mor. Jeg har ønsket mig en i laaaang tid, og kunne egentlig godt have strikket en selv (for det kan jeg jo godt ;-)) Men det med de store projekter, som jeg nu synes en trøje er, har jeg det ikke så godt med. Jeg er bedre til de mindre strikkeopgaver :) 
Derfor var jeg bare så super glad da jeg fik denne her af min mor :) Jeg elsker den og jeg har den på næsten daglig. 


Min mor har haft rigtig travlt, da hun også strikkede til mine to søstre :) 


Jeg er specielt vild med denne detalje, hvor hun har flettet andre mønstre ind sammen med stjernerne :)


Bemærk lige knapperne :) Dem fandt vi i en genbrugsbutik, og har siddet på en kjole, som vi købte...kun for knappernes skyld ;-) En stor besparelse :)


Stjernemønsteret er et min mor har set på en anden trøje. Dem findes der utallige variationer af, og det er jo kun fantasien, der sætter grænser :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar